lauantai 7. syyskuuta 2013

Vihdoin on taas aikaa tulla päivittelemään kuulumisia. Aika menee niin nopeesti täälä ja tuntuu että koko ajan on jotain tekemistä. 
No anyways näiden kahden viikon(?) aikana on tapahtunut kaikkee ihmeellistä ja vähemmän ihmeellistä. 

Ensinnäkin oon tutustunut kahteen poikaan jotka asuu tässä samassa naapurustossa mun kanssa. Nää pojat siis oli mun host-perheen entisen vaihtarin kavereita. Pojat päätti sitten koulubussissa alkaa juttelee ja nyt ollaankin sitten nähty melkein joka päivä Caroinan kanssa niitä. Mulla on aina tosi hauskaa niiden kanssa ja nauran tosi paljon. 
Oon muutenkin tutustunut vihdoin ihmisiin enkä istu joka päivä vaan kotona. Kavereiden saamisen myötä oon alkanut todenteolla nauttimaan täälä olosta enkä ikävoi kotiin enää niin paljoa kun ensimmäisen viikon aikana, jolloin ikävä oli aika suuri.

Ollaan myös käyty Carolinan kanssa shoppailemassa mm. mall on milleniassa, joka on siis aika suuri ja kallis kauppakeskus. Tuntu ihanalta kävellä ja kierrellä kauppoja sielä ja puhuttiin koko ajan keskenämme siitä, kuinka ilosia ollaan täälä olosta. 

Sen jälkeen kun oltiin shoppailut shoppailtu tuli meidän host-äiti hakemaan meidät pois ja lähdettiin kohti sea worldia. Olin ihan kun joku pikkulapsi kun pääsin sinne, kun olin niin intoa piukassa ja voin kyllä sanoa että sea world täytti kaikki mun odotukset. Ensinnäkin ne eläimet mitä sieltä löytyi oli jotai ihan uutta mulle. Ei tietenkä kaikki mutta suurin osa, joten oli mahtavaa nähdä eläimiä joista on aina nähnyt vain kuvia. Lisäksi musta tuntuu että lähennyin mun host-veljen kanssa tän reissun aikana aika paljon, koska meillä oli tosi hauskaa yhdessä, ja mun host-velikin näytti nauttivat mun ja Carolinan kanssa olosta. 

Mulla oli syntymäpäivä 23.8 joten vietettiin sitä mun host-perheen kanssa, mutta aika rauhallisissa merkeissä eli siis syötiin vain kakkua perheen ja erään naapurin kanssa ja sitten sain pienen lahjan mun host-perheeltä. Oisin luullut, että oisin ikävöinyt kotiin, mutta niin ei käynyt ja olin iloinen siitä, koska koitan täälä olon ajan ikävöidä mahdollisimman vähän. Tiiän, että tää vuosi tulee oleen ikimuistoinen joten koitan nauttia siitä parhaani mukaan ja miettiä Suomen kuulumisia mahdollisimman vähän.

Tänään olis tarkotus mennä katsomaan jotain leffaa kavereiden kanssa ja voi myös olla että päädytään altaalle jossain vaiheessa kun ollaan sielä muutenkin oltu melkein joka päivä.

Tässä vielä parit kuvat täältä nyt kun viimein sain napsittua!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti