torstai 22. elokuuta 2013

Nyt on tullut vetettyä ja yli viikko täälä Atlantin toisella puolen ja fiilikset on hyvät. Lennot sujui ongelmitta ja tapasin myös pari suomalaista jotka auttoivat mua lentoja vaihtaessa. Meinasin kylläkin myöhästyä jälkimmäiseltä lennolta, mutta loppujen lopuksi pääsin turvallisesti ja ajoissa tänne Floridan lämpöön.

Orlando vaikuttaa kaikin puolin mukavalta paikalta viettää vaihtovuosi ja tykkään tosi paljon tästä asuinalueesta. Tää on semmoinen naapurusto johon pääsee vain asukkaat ja täältä löytyy uima-allas, koripallokenttä, lentopallokenttä, tenniskenttä ja kuntosali. Oon käynyt salilla pariin otteeseen juoksemassa ja kerran oon pulahtanut uima-altaaseen. Nyt pariin päivään ei kuitenkaan ole ollut aikaa mennä urheilemaan, koska koulu alkoi. 

Maanantaina lähdin tosiaan ensimmäisen kerran kello 6.29 bussilla kohti uutta ja isoa koulua. Koulu jossa olen on tosiaan valtava. Oppilaita on yhteensä yli 3500 joten ero on aika suuri verrattuna Suomen kouluihin. No joka tapauksessa ensimmäiset koulupäivät on mennyt ihan hyvin. Aineina mulla on nyt matikka, draama, englanti, kemia, kuvaamataito ja historia. En itse saanut valita aineita, mutta koitan kuitenkin vaihtaa kuvaamataidon pois koska se ei ole ihan mun juttu.

Parin päivän päästä koitan saada aikaa että voin tehdä uuden postauksen, koska koko ajan on kiire enkä myöskään saa olla koko aikaa koneella. Ajatuksena olisi kertoo vähän lisää koulusta ja ylipäätään täälä olosta.
Toivottavasti siis saan järjestettyä asiat niin että kerkiän!

3 kommenttia:

  1. ihanaa kuulla susta pitkästä aikaa<3 hyvä et lennot suju:)!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oho piti laittaa tällä google tilillä toi kommentti xD

      Poista
    2. Haha, huomasin vasta nyt tän:D Mut pitää taas soitella joku päivä!:)

      Poista