sunnuntai 27. tammikuuta 2013

Welcome to the land of fame excess, am I gonna fit in?



weheartit


Niin kuin jo ekassa tekstissä mainitsin, niin mä oon lähdössä vaihtoon, ja tän tekstin tarkoituksena ois sitten kertoo vähän enemmän mun tulevasta vaihtovuodesta. 

Eli oon lähdössä nyt (2013) syksynä Amerikkaan, tarkemmin sanottuna Floridaan, ja syitä miksi mä päädyin lähteen on monia.
Ensinnäkin mä odotan innolla sitä, että saan aivan mahtavan kokemuksen, jonka muistan koko loppuelämän. Mä haluan myös oppia tuntemaan toisen, aivan erilaisen, kulttuurin jo odotan myös innolla sitä, että tutustun uusiin ihmisiin sekä opin uuden kielen. 
Mä oon tosi innoissani lähdöstä, enkä millään jaksais odottaa. Toisaalta tottakai mua vähän jännittääkin. Onhan se nyt pelottavaa lähteä vuodeksi paikkaan, mistä sä et tunne ketään. Joka tapauksessa mä uskon, että pärjään siellä tosi hyvin!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti