lauantai 5. tammikuuta 2013

Luvassa ois sitte ensimmäinen teksti. Tähän alkuun aattelin kertoo, että tää on mun eka blogi, joten varmasti on parantamisen varaa, mutta kyllä sitä ajan myötä oppii. Blogin tarkotuksena on kertoa kaikesta maan ja taivaan välillä, mitä nyt mieleen sattuu juolahtamaan. Todennäköisesti juttua tulee kuitenkin paljon edessä olevasta vaihtovuodestani, josta sitten lisää toisessa postauksessa. Mutta nyt mun pitäis varmaan kertoo jotain itsestäni.

Eli mä oon Aino, 16-vuotias Tamperelainen tyttö. Harrastan pianonsoittoo, lenkkeilyä sekä kavereiden kanssa hengailua. Mä oon myös harrastanut balettia noin 10 vuotta, mutta jouduin sen viime keväänä lopettamaan, koska aika ei olisi mitenkään riittänyt lukion ohella. Vapaa-aika mulla kuluu koulujuttuihin, kavereihin, pianon soittamiseen ja urheiluun. Koulun ohella käyn myös töissä kahvilassa. En kovin usein, mutta aina silloin tällöin. 
Mun musiikkimaku on laaja. Tykkään kuunnella melkein kaikenlaista musiikkia, ja harvoin tulee vastaan kappaleita mistä en todellakaan pidä. Myös elokuvien suhteen oon melko avoin, mutta yksi mun suosikki elokuvista on Forrest Gump. Se vaan on niin loistava, että siihen ei voi kyllästyä! 

Todennäköisesti tässä blogia kirjoitellessa tulee esiin monia asioita muhun liittyen, mutta tähän alkuun nyt vähän perustietoja. 
Tässä vielä muutava kuva musta viimesen vuoden ajalta.

  





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti