maanantai 24. kesäkuuta 2013

No niin... En oo taas pitkään aikaan kirjotellu, mutta nyt mä koitan ryhdistäytyä, koska vaihtovuosi kuitenkin lähestyy ja toivottavasti juttuakin tulee enemmän.
Muutenkin nyt viime kuukausien aikana on tapahtunut vaikka mitä vaihtoon liittyvää!

Isoin asia on ehkä se, että mulle on löytynyt perhe! Perhe kylläkin selvisi jo helmikuussa ja nyt vasta sain aikaseksi tulla kirjoittamaan siitä.  Joka tapauksessa perheen tietoon tulo lisäsi mun jännitystä. Floridassa mua siis odottaa yksinhuoltaja äiti ja 8-vuotias poika. Lisäksi samaan perheeseen tulee myös saksalainen vaihtari, josta oon tosi innoissani. Ei tarvi ainakaan mennä kouluun yksin! Oon nyt soittanut sille mun host-äidille kerran ja ollaan lähetelty kans sähköpostia puolin ja toisin. Myös tää saksalainen tyttö otti muhun yhteyttä ja ollaan nyt facebookissa juteltu pari kertaa. 

Ja nyt kun perhe on varmistunut pitäis alkaa varaileen lentoja. Todennäkösesti lähden 15. elokuuta, mutta se ei oo vielä ihan varma, koska mun pitää varmistaa host-äidiltä, että käykö se.

Vähän alle kuukausi sitten oli myös mun järjestön kouluttautumispäivä. Voin ihan yleisesti sanoo että päivä oli tosi onnistunut ja oli kivaa kuulla kokemuksia vanhoilta vaihtareilta ja muutenkin jutella muiden tulevien vaihtareiden kanssa. Sain myös tosi paljon tärkeetä tietoo ja lähtö tuli kanssa tän päivän myötä paljon konkreettisemmaksi.

Jännitys ja innostus kasvaa koko ajan mitä lähemmäs lähtöpäivää päästään. Oon kanssa huomannu, että sillon kun vaihtoon lähtö ei ollut vielä varmaa niin mua pelotti paljon enemmän. Nyt ei pelota juurikaan lähinnä vaan jännittää ja odottaa sitä lähtöä.

Sitten tähän loppuun semmonen vaihtoon liittymätön asia. Eli mää värjäsin kesän alussa hiukset. Mä kyllästyn tosi helposti mun hiuksiin ja tuntuu että koskaan ei oo mieleiset. Toivottavasti tää väri pysyis edes jonkin aikaa, ettei hiukset kärsisi niin paljoa, mutta ei sitä koskaan tiedä!

Tässä vielä parit kuvat musta tältä päivältä.








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti